Cum lucrăm

Satisfacție clienți

Prin programul nostru Customer Intelligence deschidem calea spre excelență în servicii! Ne propunem să înțelegem mai bine cerințele consumatorilor, astfel încât să putem dezvolta soluții optime și personalizate, dar și să răspundem prompt tuturor tendințelor din piață.

Măsurăm în mod constant atât calitatea experienței consumatorilor, cât și consistența serviciului furnizat. Parteneriatele nostre se bazează pe transparență și încredere reciprocă pe care le  consolidăm prin activități zilnice și prin întâlniri regulate, pentru a corecta relația în timp util, dacă este cazul. Cheia succesului îl reprezintă un nivel consistent al serviciilor și un angajament ferm de a menține clienții și consumatorii noștri fericiți și în siguranță. 

Profesioniști pentru profesioniști

Monitorizarea și analizarea în mod regulat a comportamentului și satisfacției clienților și consumatorilor noștri ne oferă posibilitatea de a gestiona și mai bine activitățile operaționale, precum și strategia de afaceri. Prin parteneriatele noastre, definim roluri și responsabilități clare, precum și o modalitate corectă de comunicare între părți, pentru a ne ajuta:

  • să ne descurcăm mai bine cu activitățile zilnice și cu toate potențialele probleme;
  • să revizuim performanța în timp util;
  • să organizăm și să planificăm noi inițiative;
  • să aflăm ce tendințe și oportunități putem implementa în locațiile noastre, astfel încât să ne putem îmbunătăți performanțele.

Ne bazăm întreaga activitate pe încredere reciprocă și pe transparență, comunicăm deschis despre ceea ce trebuie îmbunătățit sau despre ceea ce ne preocupă. Știm cât de important este feedbackul consumatorilor pentru dezvoltarea și creșterea activității noastre. Prin urmare, încercăm de fiecare dată să traducem feedbackul primit în planuri de acțiune tangibile, ajustându-le oricând și ori de câte ori este necesar. Rapoartele lunare sunt generate pentru a vedea performanța generală și obiectivele stabilite anterior.

Nu doar vorbim de calitate, ci o implementăm! Dorim să inspirăm echipele noastre astfel încât să ne depășim așteptările pentru a obține un nivel de satisfacție maxim, iar programele noastre interne de monitorizare a satisfacției clienților ne ajută să realizăm acest lucru.

Compass Service Framework (CSF)

Reprezintă sistemul standard de operare al Compass Group care asigură consistență în ceea ce privește prestarea serviciilor, sistem ce a fost recunoscut și recompensat la nivel internațional cu diverse premii.

CSF propune o abordare integrată a gestionării și măsurării performanței în cadrul serviciilor noastre prin fuziunea a trei piloni cheie care pot conduce la performanțe superioare: MMS (Model de Management al Serviciilor); SPO (Sistemul de Proceduri Operaționale); Sistemul IT.

Centre For Excellence (CFE)

Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noastre, folosim programul CE prin care testăm nivelul proceselor noastre de management, nivelul implementării operaționale, precum și condiția generală a serviciului din locațiile noastre, iar numai după ce toate aceste condiții au fost îndeplinite, o locație poate deveni Centru De Excelență si poate servi drept model de bune practici pentru restul restaurantelor noastre.

Fii la curent cu noutățile noastre!

Cu ajutorul newsletter-ului ai acces la cele mai noi informații despre Compass Group.

This website uses cookies. To accept, please click 'I accept'. For more information, see our cookies policy I accept